welcome to eykin blog,harap u gys enjoy with my blog *___*.

Sunday 16 December 2012

Bila rindukan seseorang


Assalamualaikum

 gambar sekadar hiasan >,<

Krik ! krik ! krik ! samat malam awq awq n awq yang baca entry ni ! macam skema plk -,-
ok lah straight to the point . Ni nak habaq mai kat korang,meyh dekat2 sikit,tgh sibuk sibuk bermuka muka di facebook,adalah satu page ni dia buat satus yang menarik lagi tertarik kau memang de boom ! haa tudiaa . So , arini just nak share kat korang ! sharing is caring :) kalau terasa rindu kat seseorang , amalkanlah

_______________________________________________________________________





♥ ♥ ♥ Jika RINDUKAN SESEORANG , PEJAMKANLAH MATA dan UCAPKANLAH : " Ya Allah Aku rindukannya keranaMu Ya Allah , Jauhkanlah aku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadaMu. Aku semakin mengerti, ‘JARAK’ ini bukan untuk menghukumku..tetapi ‘JARAK’ ini untuk MENJAGA aku dan dia..

~ Dengan ‘JARAK’ ini aku dan dia berjanji untuk BERUBAH menjadi yang lebih baik..
~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MEMPERBAIKI cinta kepada Ilahi..
~ Dengan jarak ini aku dan dia berjanji untuk MENCINTAI Pencipta kami lebih dari segalanya..
~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENDALAMI Islam hingga ke akar umbi..
~ Dan Dengan JARAK ini jua aku dan dia yakin andai tiba saatnya nanti, aku dan dia akan LEBIH BERSEDIA untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai..

p/s : Terima kasih ya Allah kerana memberi PELUANG kepadaku melalui jalanMu ini..terima kasih kerana memberikan JARAK itu kepada aku dan dia..♥ ♥ ♥
 


________________________________________________________________________